პარასკევი, 01.08.14   16:21
+30.4°
მთავარი|ახალი ამბები|გადაცემები|ჩვენ შესახებ|დაგვეკონტაქტეთ|რეკლამა რუსთავი 2-ზე|კლუბი
პოლიტიკა|ეკონომიკა|კრიმინალი|სპორტი|კულტურა | |

მაისი 2012

S
M
T
W
T
F
S
1 
10 
11 
12 
13 
14 
15 
16 
17 
18 
19 
20 
21 
22 
23 
24 
25 
26 
27 
28 
29 
30 
31 







თქვენ ხართ სტუმარი ნომერი:


TOP.GE
enlarge photo

  

ლიპარტელიანმა ოქროს მედალი მოიგო

29.04.12 16:21

ვარლამ ლიპარტელიანმა ჩელიაბინსკში ოქროს მედალი დაიმსახურა. 90- კილოგრამ წონით კატეგორიაში ქართველმა ძიუდოისტმა ფინალამდე ოთხი შეხვედრა მოიგო. ტურნირის გადამწყვეტ შეხვედრაში კი ლიპარტელიანმა რუსი გრიგორი სულემინი დაამარცხა. ევროპის ჩემპიონატზე ვერცხლის მედლის მოპოვება შეძლო საქართველოს ძიუდოისტთა ნაკრების კიდევ ერთმა წევრმა 100 კილოგრამ წონით კატეგორიაში. ლევან ჟორჟოლიანმა მხოლოდ ფინალური შეხვედრა წააგო. ჟორჟოლიანი ებრაელ არიელ ზეევთან დამარცხდა. საერთო ჯამში საქართველოს ძიუდოისტთა ნაკრებმა კონტინენტის პირველობაზე ინდივიდუალურ ჩათვლაში 4 სხვადასხვა სინჯის მედალი მოიპოვა.

photos ბეჭდვა

სხვა ახალი ამბები

ლიტვის პრეზიდენტი სოჭის ოლიმპიადას არ დაესწრება

20.12.13 11:43

სოჭში გამგზავრებაზე უარს უკვე ოთხი ევროპელი ლიდერი აცხადებს. ამჯერად ზამთრის ოლიმპიური თამაშების გახსნის ცერემონიაზე დასწრება ლიტვის პრეზიდენტმა გადაიფიქრა. More...video clip 

სამთავრობო დელეგაცია სოჭის თამაშებს არ დაესწრება

02.12.13 14:01

საქართველოს სამთავრობო დელეგაცია სოჭის ოლიმპიურ თამაშებს არ დაესწრება, თუმცა ეს არ გულისხმობს თავად სპორტული ღონისძიების ბოიკოტს. ამის შესახებ საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა ირაკლი ღარიბაშვილმა `რაშა თუდეისთან` სატელევიზიო ინტერვიუში განაცხადა.More...video clip 

სოჭის ოლიმპიადაზე წასვლის საკითხი კვლავ განხილვის თემაა

11.11.13 17:47

გიორგი მარგველაშვილის სოჭის ოლიმპიადაზე წაუსვლელობის მიზეზს ვერ ხედავენ მინისტრთა კაბინეტის წევრები, თუმცა განმარტავენ, რომ ეს დამოკიდებული იქნება იმ პოლიტიკურ მოვლენებზე, რომლებიც ბოლო თვეებში განვითარდება.More...video clip 

პრემიერი ევროპის ოლიმპიური კომიტეტის პრეზიდენტს შეხვდა

31.10.13 14:17

საქართველოს პრემიერ-მინისტრმა ევროპის ოლიმპიური კომიტეტის პრეზიდენტს უმასპინძლა. შეხვედრას ევროპის ოლიმპიური კომიტეტის აღმასკომის წევრი და საქართველოს სპორტის მინისტრიც დაესწრნენ. More...video clip 

ვანოს შოუ

იუმორისტული ტოქ-შოუ ცნობილ სტუმრებთან ერთად

კომედი შოუ

უნიკალური იუმორისტული სკეტჩები, სიცილის დღესასწაული რუსთავი 2-ზე !

პეტიციას შესაძლოა მშვიდობიანი აქციები მოჰყვეს

09.10.13 11:54

სოჭის ოლიმპიადის ბოიკოტირების პეტიციას შესაძლოა მშვიდობიანი აქციები მოჰყვეს. ეს ხელმოწერების რაოდენობაზეა დამოკიდებული. More...video clip 

გამოუცხადებს თუ არა სოჭის ოლიმპიადას ბოიკოტს საქართველო?!

07.10.13 18:33

გამოუცხადებს თუ არა სოჭის ოლიმპიადას ბოიკოტს საქართველო?! ეროვნულ ოლიმპიურ კომიტეტში გადაწყვეტილების შეცვლას არ გამორიცხავენ, თუმცა არა ამ ეტაპზე. More...video clip 

ოლიმპიური ცეცხლი რუსეთში ჩაიტანეს

07.10.13 11:21

ოლიმპიური ცეცხლი რუსეთის დედაქალაქში გუშინ ჩაიტანეს. ჩირაღდნის ესტაფეტას მოსკოვში ერთ–ერთი პირველი რუსეთ–საქართველოს ომის ვეტერანი და სამხედრო პილოტი ივან ნეჩაევი გაუძღვა.More...video clip 

საქართველო სოჭის ოლიმპიადის ბოიკოტის თემას არ განიხილავს

23.09.13 17:20

`ჩვენ გვაქვს მყარი გარანტიები იმისა, რომ რომ არც აფხაზეთი და არც სამხრეთი ოსეთი სოჭის ოლიმპიადაში მონაწილეობას არ მიიღებენ,`- ეს განცხადება დღეს ზურაბ აბაშიძემ გააკეთა.More...video clip 


  სრული პროგრამა
ნანუკას შოუ: გიგი უგულავა
სოციალური ცელი
კურირი: ნუ გვისმენ!
კურიერი: რეკლამის შესახებ კანონი